Vila i frid, älskade ängel.

Finaste ängel.
Jag saknar dig så. Du ska veta att du betyder så oerhört mycket för mig. Jag har bara känt dig i 2,5 år men du ska veta att du lämnat starka spår och du kommer föralltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Du har fått mig att känna trygghet Roger min vän. Det är jag evigt tacksam över.
Jag är även tacksam att fått lära känna dig. Mitt första minne av dig är när jag besökte lägenheten på Nyckelgatan när du och Viktor bodde tillsammans. Minns du när jag lade min halsduk över dina fiskedrag? Jag minns att viktor berättade att det gav dig ett gott skratt när du såg hur små små trådar fortfarande satt kvar på krokarna när jag åkt hem.
 
Jag ska ta väl hand om Viktor, det lovar jag.
Vi ska kämpa oss igenom denna jobbiga tid tillsammans, men jag längtar tills vi ses igen och då önskar jag att du kan lära mig hur man blir en bra fiskare, för jag vet att det är det du gör i himelen just nu. nästa gång vi ses lovar jag att bjuda dig på negerbollar stora som fotbollar, för det vet jag ju att du verkligen skulle uppskatta.
 
Jag har väldigt svårt att acceptera och förstå vad som egentligen har hänt, jag vill bara vakna upp och veta att detta är en dröm. Det är svårt att ta in att det är just DU som är borta, för i mitt hjärta lever du alltid kvar och jag kommer alltid att minnas sig precis som den du var.

Sköt om dig i himelen nu kära Roger.
Du kommer föralltid att finnas i våra hjärtan.
Vi älskar dig.
 
 
 
"Framför mig slutar vägen
Över mörkret går en lysande bro
Jag har varit här förut
Jag har kommit hem till slut

Här på andra sidan floden får jag ro"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0