Vääärldens bästa jobb

Har jobbat på Drängsmarks förskola Heden idag, och det har gått kanoners, fick börja 9 och fick jobba till stängning. Känns rätt kul att få ansvaret själv också, och hade trots allt tre barn kvar när sista arbetskamraten åkte hem.
Torsdag-Fredag är jag Fritidsfröken, även där i drängsmark, och på Måndagmorgon klockan 8 börjar mitt efterlängtade långtidsvikariat.

Sen så imponerade min vita fara på mig igår i dressyrspecen. Kändes lite som en övergång från busponny till (faktiskt) dressyrhäst. Jaja okej lite stök och tokerier hittade han på, men höll sig i skinnet det gjorde han minsann.


Imorgon kommer Malin, och då ska vi ta en riktig utedag med skrillor skoter och korvgrillning.
Tror att det kommer bli kanoners. Sen i helgen ska jag verkligen slappna av har jag bestämt då kommande vecka är helt fullspeckat från måndagmorgon till sena söndagkväll. MEN JAG GILLARE !

Imorgon Malin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0