Nya ridstövlar

Har ridit på ridbanan med bästaste systra mi ikväll. Sicka underbaringar till hästar vi har alltså.
Har invigt mina nya ridstövlar också, och kan också passa på att tacka MALIN för hennes oerhörda tålamod på hööks. Tack underbaring. Fick också ett gott skratt när jag började tänka på våran lilla crusing mot boden och området runt hööks. PANIKEN VI ÄR PÅ PERSONALPARKERINGEN
Nu ska jag till stallet igen, och ta in hästarna åker sen vidare mot staden tror jag faktiskt. Menmen.. vi får väll se hure blir. funderar på att hälsa på boothie också :)

Nix, Tjoho sålänge, nu ska jag njuta av denna lördagkväll. Tjingeling.
Dessa är nu mina HUHUHU
 (Bild från hööks)

Dock så hade jag ju för feta ben för dessa, men lyckades bygga om dom så nu sitter dom, trott eller ej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0