glöm inte bort vad du hade innan bara för du funnit något nytt

Gillar det inte. Men vet ju endå hur det kommer sluta. Been there Done that.

Idag känner jag verkligen inte för att gör någonting alls. Nacken och ryggen gör ont och känner mig allmänt stel och tråkig.
Vädret ute är snöstorm men vi får se om vi trostar vädergudarna och beger oss ut på en galoppsväng i djupsnön endå jag och min vita lilla stjärna !
Har köpt ett nytt bett också, ett tredelat kimblewick som han fungerar som en klocka med. Imorgon ska jag försöka få tag i Annica också, då ska vi testa att ge honom Lympos igen, och verkligen hålla tummarna att han coolar ner en aning.

Jag vill till ersmark snart, och hoppedihoppa lite =) Känner att det är nått vi verkligen behöver träna på, funderar nästan på att vara med i hoppspecen nästa termin istället för dressyren, fastja, det beror väll på om jag kanske pluggar då eller hur fasiken jag gör :)

Sen är jag råsugen att åka upp till Luleå, och shoppa och givetvis gå på hööks. Hoppas för allt i världen att min plan går att fullfölja på onsdag, med världens bästa pussgurka.  Och förhoppningsvis så har jag en bil då? För min ska nämnligen in på "lagning" En kontrolllapa som lyser... fastän airbagen funkar. Värt.
Men har kanske tur och får tillgång till Mammas bil? Skulle vara superduper.

Imorgon vaknas det (förhoppningsvis) hästmassageutbildning. På travet dessutom. Om det blir så att jag hittar mig en som kan köra oss dvs. skulle vara super intressant att lära sig ju =)

Nej nu banne mig ska zipperalllen av och på med mycket kläder, bege mig mot stallet och göra nån nytta nån gång !

lillhjärtat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0