Biet

Har fått ett långtidsvikariat på biets förskola i kusmark.
Jag är världens lyckligaste tjej med världens bästa jobb ♥

Börjar dock inte förän 23 Januari, men vadå? Jag har heltid fram till 13 april :D

Annars då?
Grå har fått vara med och hoppedihoppa i Ers i veckan, som faktiskt gick rätt bra, med tanke på hur lite han gjort senaste veckan, men nu ska det bli andra bullar !
Är ju (än så länge) Ledig hela nästa vecka, så ska försöka mig på ett par ordentliga pass så man får i sig lite träningsvärk förhoppningsvis ! ;)

Ikväll har vi vart på 66an och sett film, MYS.
Mina bästa syskon med familjer, kan inte bli bätttre !

Har dessutom haft mig en riktig glassardag i schtaan i soffan sågottsom hela dagen. Underbara helg !


Hade en oerhörd saknad av min älskade Mormor när helt plötsligt "blott en dag" dök upp mitt under jobbet. Fick mig att stanna upp och än en gång vara så tacksam för alla år jag fick med min underbara Mormor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0