Alladin och skönheten och odjuret

Sitter hos Sara och Ola och ska nog snart knäppa igen ögonen en stund. Har haft älskade Thilda ikväll och vi har haft lite Lördagsmys... ;) Har tryckt ostkrokar och julmust och sett Alladin och Skönheten och odjuret, vilken lördagkväll alltså ! .. Även om helgen sitter fint, längtar jag efter mina små troll på jobbet... Och på måndag börjar äntligen min heltid i kusmark... Lovely ! Har dock dragit på mig en jävla dunderförkylning.. Men håller tummarna över att jag är frisk på måndag iaf! Nästa vecka blir tung, ska jobba mån-fre i kusmark och jobba bröllop lördagdag/kväll/natt.. Samtidigt som jag har helgjour i ersmark, peppad tjej.. NOT! Menmen därnästa helg ska jag ha en riktig myshelg har jag bestämt mig för, får se om det blir en liten spelkväll med malin och några andra, menmen vi får väll se.. Gårkvällen spenderades med min älskade kågebrutta med massor av prat och fredagsmys, lovely ! Hon är allt bra go min Matilda

Kommentarer
Postat av: M

JAha här var det längesen du uppdaterade sist;)

2012-03-12 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0