Uppdatering

Blev inget med jobbet som personlig assisten. Tyvärr. Verkligen synd tycker jag .
Men men bara att söka vidare, tillslut så kanske !
Bara att ta nya tag, funderar på att skriva in mig på Vikariepoolen, måste skriva in mig på arbetsförmedlingen också..
Jaja mkt som ska göras.

Idag händer inte mkt, ska till stallet och rida Grå, blir troligtvis lite kavaletti, så han får jobba skallen lite också.
Har halverst bestämt mig att ta med han till ersmark imorgon. Och då är det bra om han är så trött i skallen som möjligt =).
GUUD vad nervöst att ta dit han. Håller tummarna att han sköter sig. eller att han inte beter sig som han gjorde igår iaf. (kastade ner huvudet och bockade i nästan varje galoppsprång)
Galenponny.

Ikväll blir det jobb som står på schemat. Ska jobba med Bea i serveringen. ska typ bli mysigt tror jag. är typ taggad. är typ pubkväll "avslutningsfest" för alla som jobbar där =)
Kommer bli kalas när jag och Begurt ska jobba.

Nu kallar stallet, TJOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0