Tävling på srk

Kom nyss hem från SRK, har fått se Eva dömma dom högre klasserna. Kändes tungt imorse när väckaren ringde klockan 06, dock "snooza! jag till sju. Sånt som händer lixom.
Har skrapat rutan på bilen också. Första gången för denna vinter. Sommar nu? Jatack.
-hatar att sätta mig i en kall bil på morgonen, glömde dessutom att ta vantar. En kall ratt, igenimmad ruta och allmänt kallt en tidig söndagmorgon. No Thanks !

Somnade tidigt igår. Skulle se Avatar, men såg nog inte ens en timme. Skönt att sova tidigt ibland också.
Nu blir det läxläsning för hela slanten. detta prov SKA jag ha MINST g på. JAG BARA SKA.
Såå fram med blueprint. tijiooohooow...

Förhoppningsvis går engelskan bra och jag blir klar så jag hinner rida grå idag. Vart så sugen att tävla så tänkte rida på kandaret och rida igenom nått kul dressyrprogram =)

 hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0