Svärföräldrar från helvettet

Har just sett "Svärföräldrar från helvettet"
Måste ju vara bäst hittils. Så jävla KUNG.


Blev en tur med grå runt 20min... efterssom han vilat så mkt nu kändes det taskigt att göra ett superpass. Då det får helt enkelt bli imorgon ist.
Åkte till Nils och Micaela ist. Och käka Gobulla !

Imorgon ska jag lära mig stiga upp i tid. Skamligt hur dålig jag blitt på att ta vara på dagen nu när jag är arbetslös =(
Men nu ska det bli andra bullar !

Väntar och väntar på det där samtalet som jag så gärna vill ha..  Börjar nästan tappa hoppet snart.
Fast det är bara måndag. HÄRDA veckan ut !
Jag vill verkligen så gärna !

Funderar över vad jag ska hitta på imorrn. Kanske baka nått kul? Jaa jag funderar på det? Eller sprina en sväng, Men då vill jag ju inte ha träningsverk på IKEA på Onsdag =/... Vilka i:landsproblem jag har alltså?


Vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0