Slapparlördag

Har ett hockey på körsbärsgatan och Skellefteå förlorade. Jävla skit.
Nu ska jag ta tillfället i akt på min lediga lördagkväll att läsa boken jag måste ha läst ut efter nov lovet "A child called it" Vet att den är bra så hoppas hoppas det ska gå bra att läsa den.

Blev ingen ridning ikv, efterssom hockeyn lockade mer och jag har träningsverk sen ridturen igår.
får se om jag vågar mig på att ta med lillagrå imorrn till ersmark endå? Han kanske sköter sig? vem vet?

Sitter fortfarande och hoppas på att nått kul jobb dyker upp snart,känner att jag behöver strukturera upp lite av mitt liv, då jag mest av tiden bara sover.
Skulle verkligen sitta skönt med ett trevligt jobb att gå till. Längtar ännumera efter att engelskan ska sluta, så jag kan skriva in mig på vikariepoolen =)
Hanna har köpt en onepiece. Jag vill å ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0