Skellefteå aik

Kom (nästan) nyss hem ifrån hockeyn. Har haft mkt trevligt sällskap av bästaste Malin !
Och inte för att skryta (hehe) Så vann dom såklart ikväll med. (Tror verkligen själv att det bara var för att jag var där) Efterssom dom aldrig förlorat nån gång när jag varit där, och nog har jag varit på iaf 10 matcher :D

Annars då?
JOBBINTERVJU på Tordag, och jag håller tyyyp på att tagga sönder.
Tjej på 14 år som behöver hjälp i skolan och på fritiden, hon älskar hästar och rider 1 gång i veckan. Kan det bli bättre? Nej jag tror verkligen inte det.
Livet leker. Jag saknar att jobba.

Håller tummarna och lilltåarna för att detta ska funka bra nu också.
Jag är så lycklig !

På Fredag blir det Personalfest, vilket innebär att jag får återförenas med mina underbara tjejer
Benga och Bralls. Sen ska det givetvis bli trevligt att träffa Anna, Malte, Oscar och Tobbe också.
Vi blir bjudna på mat på allstar.

Jag kan inte annat än GILLA läget.

Borgafjäll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0