Hockey

Blev väckt halv nio imorse. Somna nog inte förän efter fyra. Pigg tjej? jag som bara hade sovit 2h senaste dygnet =P...
MEN jag överlevde faktiskt.
Och det är väll huvudsaken? Har fått slagga på soffan mest hela dagen, så nu är jag back on track igen.

Gårkvällen kunde nog inte ha blitt bättre. Om man bortser från hannas onda mage och Bengas tidiga hemgång dvs.
Blev bjudna på både mat, dricka och dessert. MUMS

Gårkvällens sällskap kan jag inte annat än hurra för. Och att lillebror var där var pricken över iet.
Åkte dock hem tidigt, och kröp ner i badkaret. Lätt ett underbart avslut av en underbar kväll..

Nu ska jag krypa in under filten för lite hockey nördning. Kommer sitta allderless utmärkt.


Tog denna bild när jag satt helt ensam i arenan när jag skulle titta på Niklas hockeyträning en gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0