Avslutningsfest

Eyy yoo.
Sitter här nyduscyhad och har just valt kvällens outfit. HAHA jag var tvungen xD..
Blir nått så simpelt som svarta jeans leopardtröja och kavajen på det. Sen mina svarta kilklackisar.
Ska snart upp och kasta på lite make.
Är hur som haver på topphumör idag. Trots 2 h sömn senaste dygnet, så hoppas jag att jag fixar kvällen endå.

Har ju egentligen inte skrivit hur arbetsintervjun gick igår, Men det är svårt att veta när man lixom inte vet?!
Men magkänslan säger att det gick bra. Och jag hoppas ifrån hela mitt hjärta att jag får detta jobb.
inte bara som sysselsättning. Men min magkänsla säger att det hr kommer gå bra.

- Man ska leva med en possitiv syn.

Nej ikväll blir det god mat och en hel massa ståhej gissar jag. Jag undrar hur länge vi kommer stanna på allstar? Efterssom det är 20årsgräns och vi är ju tre brudar under 20 :P..
Men huvudsaken är att vi har kul ikväll. Och det kommer vi att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0