Arbetsintervju

Har motionerat både Matisse och Grå idag, blev en tur i skogen med båda två, måste ju nästan passa på innan det blir mörkt, kallt och snö =)..
Matisse var ganska trippig men det gick endå ganska bra. Grå däremot, hade jag förhoppningar om att han skulle va lugn och snäll, eftersom vi tog ett rätt hårt dressyrpass igårkväll. Men icket sa nicke. Det tyckte inte han.

Imorgon ska jag upp med tuppen, ska hämta mami i stan 07:00 och innan dess tänkte jag ha släppt ut hästarna.
Stallet ska mockas och göras klart, hästen skall motioneras sen beger jag mig in mot staden.
Ska försöka vara i stan redan vid tvåtiden, då jag måste hitta en engelska bok som passar mig i smaken, gärna innan jag ska på arbetsförmedlingen.
´Jag är så lycklig över detta. jag hoppar nästan upp och ner av lycka. ROLIGT ROLIGT ROLIGT
Dagen är inte slut där, utan klockan fem ska jag få möta upp mina underbara brudar Benga och Brallan. Vi ska hitta nått fint att handla åt våra chefer hade vi tänkt. Vi får väll se vad vi hittar på för finurligt ?!

Nu ska jag rulla emot stallet, ta in mina älskade troll och sen hade jag tänkt att kanske baka en god kaka, eller kanske lägga mig tidigt.

Ser verkligen fram emot morgondagen och jag håller alla tummar över jobbet.
Synd att jag bara har två.

Tjingetjong långkalsong

Ungefär såhäääär lycklig. Den bjuder jag på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0