slemviken

Hejsan hoppsan.
Sitter här vid datan och kände faktiskt (för en gångs skull) att skriva i bloggen, så man måste ju passa på.
Har iaf varit på leos lekland idag med Sara och Thilda. Och har insett vilket roligt jobb det skulle vara att få jobba där, att få kombinera att laga mat och få umgås kring barn ! RENA RAMA DRÖMMEN i mina ögon.

Just nu är det verkligen love life. Och känner mig allmänt peppad till det mesta.

Har iaf jobbat med Bea (Frilén) ikväll och det har gått superbra. Vi har varit så duktiga och skurat alla fönster och hon har torkat påde skåp och väggar. Låter int som så mkt men det tog ett tag kan vi lova. Fick sluta prick klockan nio, och det satt bra. skönt att på komma hem tidigt !

Nu sitter jag och pratar med lillebror, han är ju lika frisk som alltid, men jag älskar han endå. han är ju trots allt min lillebror <3

Det gjorde jag bra, måste hitta en kul bild också.
Ni utstrålar sån glädje till varandra. <3




EsKiMåPuSs Då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0