368 dagar

Har börjat inse hur fort tiden går. Känns nästan som om man inte hinner leva i nuet.
Tänk att det snart är 2 mån sen jag tog studenten, och att jag haft körkort i snart 1,5 år.
Känns som om det skulle vara bra att bara stanna upp ibland, och lixom hinna landa innan det händer något nytt.
Bara blotta tanken på Mormor, min älskade Mormor, det är 368 dagar sedan hon lämnade oss. Ett år och tre dar sedan. Kan fortfarande inte förstå att vi aldrig mer kommer ses. Men i mitt hjärta har hon en speciell plats, och det kommer hon ha föralltid.

Saknar dig Mormor.
Men du ska veta, du ger mig inspiration varje dag. För när jag blir gammal, så ska jag bli som du! Jag saknar dig, hälsa på i mina drömmar någon dag, du är varmt välkommen.

Bra går allt som ej går illa, illa är att inga tårar ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0