sportlov

Äntligen lov säger jag bara !

Idag har jag kört på körskolan med Urban... träffade anders där som gör halken imorgon ! LYCKA TILL :)
Och bara två veckor kvar till min halk... på ett ungefär iaf :D
läääääääängtar :D

Vad jag också längtar tills är morgondagen.
Ska först upp tidigt och släppa ut hästarna, och fixa stallet, sen ska jag försöka mig på att tvätta lite.. både stalltvätt och vanlig tvätt.. så dubbla tvättmaskiner hoppas vi på imorrn då ?=)

Har iaf storstädat mitt rum också.. renbäddat och allt, älskar att sova när det är nybäddat.. nytvättat luktar så gott:]
Menmen jag skulle ju egentligen berätta det riktigt roliga som faktiskt händer imorrn.. ska nämnligen in till stan och äta med Mina favoritpojkar, Daniel och Gustav :) Sen ska vi alla tre på bio och se Alice i underlandet. wiee..

Menmen det var nog allt för mig tror jag.. har nog slut på saker att berätta.

Linnea och Papito, I lycksele den 12/6 -09

Jag och Gråman Lycksele 12/6 -09

Hoppas att det bara är något tillfälligt i gråmans framben nudå.. han har stått i 1,5 vecka och idag tyckte jag det såg bättre ut, han var inte lika varm och svullen och haltade inte lika mycket..
längtar tills tävlingarna börjar om ! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Riktigt fina bilder! Vet dock inte vars min skänkel hamnat :O ?

Vi håller tummarna för Gråman! :)

2010-03-16 @ 20:46:29
URL: http://lvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0