Halkbanan

IMORGON =)

Sen jobb efter det, och torsag/fredag kvällsservering på skeria :D
oj endå... måste prata med niklas också, så jag får veta 100 säkert om fällfors, efterssom jag blivit erbjuden annat sommarjobb annars =)
så jobb blir det iaf ! :D
srry att jag inte skriver så mkt.. har varken ork eller tid :P
menmen... humöret går iaf på topp när det är så ovanligt många som kommenteraar =)
ska nog dessutom provgå med gråman en 10min prommis =) och se hur han rör sig =) svullnaden har gått ner helt nu när han har bandage :) och han har haft det på en hel vecka nu, och inte ens rivit sönder det än :O stora gratulationer till lillgrå :)

Grattis också JONAS LINDSTRÖM som fyller 18 idag :)
och självklart grattis till ANDERS WIKSTRÖM som tog körkortet igår :]

Kommentarer
Postat av: Elisa

sv: Tack Jenny! =D

Du är en riktig glädjespridare! =D

2010-04-05 @ 22:50:51
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0