There is a calm surrender

To the rush of day..

Yeaay... håller på med körkortsteorin - fas b.. ojojoj=) Ska förövrigt köra på tisdag.. med Urban igen.. sen är det bokat 5 till frammåt :)
Saknar min Jonas enormt. känns tungt att vi inte ses förän lördag/söndag :(
Menmen.. Jag älskar han lika mkt endå :*

Sen för att höjja humöret lite till har jag hittat min ring :) viiehoo :) min nyaste ring hihhih

Nej tillbaka till fasen - skämmes.. Jag försöker bara smita undan !

Puss och hoj

En extra puss till Susse som är och hälsar på sin bror Tommy låååååååååångt faaaar awaaay !
Jag är liten aning gnutta orolig inför resans gång och morgondagen jag måste klara av utan henne. kommer fasen kännas jobbigt.
Tur jag har dig MAlin !

Nix nu försöker jag smita från fasen igen
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: susse

känner mig långt från dig gumman! men jag är ju snart hemma igen ;)

2010-02-05 @ 19:18:53
URL: http://bno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0