Faster

Äntligen har man blivit Faster åt en liten gullunge till flicka :]
bild kommer senare.. hade ingen kabel till mobilen:)

Snart slut på praktiken nu :( känns jättetråkigt. trivs himla bra på rinkside.
menmen jag ska iaf få jobba extra nu på lördag.. fick en egen användare idag också :)

Stallet vårat håller på att byggas för fulla muggar, och det börjar verkligen likna något =)
Och butta bor numera i ninas stall i kågemarken. Han åkte ikväll.

Körskolan har jag vart på idag, träffa Anders där me :) Körde iaf med Urban och fick börja köra lite inne i stan. Känner mig förövrigt mer och mer peppad inför körkortet nu alltså.
Och det är snart bara en månad kvar tills jag fyller år:)
Menmen, har klarat A,B,C faserna nu och bara F och repetitionen återstår. Men F-fasen är ju på g nuså :D

Lovet planeras det för redan, hade tänkt ringa Marielle om hon vill komma och rida en sväng.
Ska dessutom troligtvis ut och äta med Daniel och Gustav.. Annars hoppas jag på ett lugnt lov.



Nee nu ska jag ut och gå med lennart flännart en sväng =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0