Jenny Rosenhane

Med en ordentlig utskänning av Susserusserus så skriver jag nu ett inlägg... vi har svenska igen,, som sist jag skrev :)
Jag har skrivit klart novellen så jag sitter som och leker runt lite:)
Har blandannat kikat igenom gamla dokument som "Usa resan" tex... 14 sidor... hälften engelska , jag var typ endå tapper som klara av de hihihi
Anders står just nu och dansar och sjunger... like always. Han spela gitarr igår och sjöng lite låtar och alla blev som överraskade, han var himla dukti !
Ajjaa nu väckte jag just johan. stackarn höll ju på att somna ifrån denna trevliga språkhistoria... inte kan jag låta honom missa den inte :)
Susse hälsar "till alla läsare"

Seen så hörs vi inte på ett tag, men det gör nog ingenting, har tappat alla läsare utom Daniel i princip
Btw så är han på topp :D

Jobbar imorrn, lördag och söndag + att på lördag går jag skola på morgonen...
känns tungt efter ett boxercise pass.. ursäkta stavningen !



Kommentarer
Postat av: susse

ingen som hälsade till mig :(

2009-11-30 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0