Hundvakt i norsjö

Godafton.
sitter hos svärmor och svärfar just nu med vovvarna.
Gårdagen på balzac gick utomordentligt jättebra. hade över 100 a lá carte. jobbade med Malte :)
åkte i vart fall till norsjö efteråt, till babe.. han kom och mötte mig hihih...
Steg upp runt elva imorse då. sen har vi bara tagit det lugnt. Nu är han och tränar, medans jag bakar vaniljbullar, själv tyckte jag att det var en bra deal... älskar att baka bullar :]
gissar att han kommer hem strax före tre. Då ska vi till jonte och elin och se film .. blir säkert trevligt :)

Annars så vet jag inte riktigt om jag har nått att berätta:)..
På tisdag ska jag och pojkarna från fäll på mässa i stan, sen på tre rätters middag. inte illa inte. helt gratis :]
Tänkte på detdär för nån dag sen, jag har det jättebra på balzac. Men trots allt saknar jag min sommar i fällfors på restaurangen.
blir jobb på balxac nästa helg också btw, fast bara fredan, efterssom Farfar fyller år, så ska vi äta ute då.. men jag måste prata med malte om det. glömmde säga det igår :)
nix nu ska jag baka ut bullarna så dom får åka in i ugnen snart ..

skriver nog om ett tag igen.
1november btw. inte tokigt, fan det är snart advent  ?!:O

Kommentarer
Postat av: Danne

kommentar ohoj! ;)

2009-11-02 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0