Välkommen till Världen lilla vän



Äntligen, du är så efterlängtad lilla vän.
Igår, den 8 Maj, blev jag Moster till denna vackra flicka. Hon var 53 cm lång och vägde 4315 g.

Kan inte beskriva känslan alltså. Hur underbart som helst, tror inte det finns en lika stolt moster i hela världen som jag.
Inget namn ännu, men Tilda och Lovisa, finns som ett alternativ.
Finner nästan inga ord för detta, ni förstår inte.
Och inte nog med att jag har världens finaste Syster, vars pojkvän också är underbar, utan nu finns det ännu en som jag kommer älska oerhört mycket.
Blått att hon gäspar, får jag nästan tårar i ögonen. Så fin är hon.

♥Jag älskar dig gumman.♥

Kommentarer
Postat av: ly

så rackarns söt :]

2009-05-10 @ 12:15:33
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: Hanna brattan

grattis moster jenny :D <3

2009-05-10 @ 14:26:23
Postat av: kanske en susse?

jätte sööt =)

2009-05-11 @ 17:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0