Valborgs



Började 06;20 när jag klev upp, förstår inte riktigt hur ja kunda vara så pigg som steg upp redan då, efterssom jag o J pratat i tele till närmare två. Hursomhaver var jag pigg o gla på skolan, tror ja iaf?...
Dagen susade förbi och efter vi slutat gick jag o Lydia på schtaan, och ja köpte ett par gråa "shorts" på hm och dom är extremt sköna kan ja medge, love them !

När jag kom hem.
Var det att fara direkt till stallet, gjorde det klart och for hem igen.
Duschade och åt middag inna  Matilda kom hit, och middag blev en slags kasslerröra och pasta, jag har lixom kommit på mig själv att jag alltid äter pasta?...
Vi prata en stund, sen gick vi till Majbrasan i Ostvik och sjöng in våren... HAHA nä vi höll iaf i sångbladet, som vi så vackert dränkte lite senare i träsket.
Bilder som togs under kvällen komme sen, Matilda har inte hunnit skicka dem än .
Vi träffa Hilda och Hampus, dom gullungarna. Typ huuur söta som helst hihihi..
Och drog sen hem till mig igen. Vi spola upp ett bad och bada ganska länge ändå, och medans vi bada åt vi snabbkola och drack KALL mjölk och prata en himla massa, väldigt skönt.
Sen åkte hon hem ganska tidigt tyvärr, hennes mor hämtade henne här och efter det tog jag in Vovve och sen gick vi och la oss.

Himla skönt egentligen att bara ta't lugnt en sån här dag. Och jag hoppas att alla ni haft det lika bra som jag. skriv gärna en kommetar om vad ni hade för er å så :)


Tack Matilda, du är och kommer alltid att vara min bästaste bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0