Mimmi är en undulat

Hejsan hoppsan galoppsan, vill först och främst passa på att säga
♥GRATTIS TILL NILS OCH MICALEA som firade ett år tillsammans igår och inte nog med det, utan förlovat sig har dom gjort också, så himla sweeet! Grattis♥







Sen kan jag fortsätta det här inlägget med lite oseriöst snack.
Gårkvällen tillbringade jag med en massa gulligt folk vill jag berätta, och vi hade riktigt trevligt allihopa tror jag.
Sen så ringde jag Marielle och fick en trevlig liten pratstund med henne och Jesper.
Hon har vart utomland nu i två veckor, UTAN MIG skämmes tjejen alltså... inte bra det här.
Tack allihopa för en riktigt trevlig kväll. GULDvärda är ni.
Synd att Susse var sjuk, vi saknade dig hun ♥


Sen så är det lixom såhär att jag och min älskling snart firar 5 månader tillsammans. Tiden har gått så jäsikens fort vill jag meddela för er som säger antecknar för fullt?!... Nej men va det här är min blogg.. ja tvingar ingen att läsa.
Hursomhaver så är min älskade pajk just nu? i Burträsk kanske det var. Han ska nämnligen hämta bilen... och han är retsticka så ja får inte ens veta vad det är för nån busig liten bil, inte ens färgen får jag veta.

Älskling ,  Jag k ä r l e k a r dig♥



Kommentarer
Postat av: Micaela.

Mnå! Tack så massa!!:)

2009-05-29 @ 10:42:19
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0