Tjejen med guldbyxorna

HOLA!
Japp ja känner mig lite trött idag så ja kan ju förvarna om att detta inlägg kommer bli ytterst tråkigt.
Var ju ute med Lennart igår, och nu såhär i efterhand så känns det i benen. Menmen.. nångång måste man ju ut o springa. När ja for där så tänkte jag på en himla massa. Tex, jag skulle typ aldrig orka springa själv, eller helt själv, ja skulle typ ge upp efter en kvart ellernå.. Känns som om när man är med nån så peppar man varandra, jaa okej, man kan ju inte ens tänka tanken att jämnföra min och Lennarts kondis, men endå, han fortsätter ju springa o då får ja ju också lite pepp att fortsätta.
Igår när jag kom hem så passade jag på att ringa älskling, sen sa vi godnattt halv tolv typ.
Gissar att min sista tanke igår innan jag somnade var på jonas, efterssom att det sägs ju att man drömmer om det sista man tänkte på innan jag somnade.
Orkar som inte skriva vad drömmen handlade om, men jag kan lova att jag var GODE SUR på jonas när ja vakna.
Dagen började klockan sju imorse för mig, är så himla härligt nu när ja typ aldrig sminkar mig eller nå längre, känns bara onödigt, vem bryr sig? bara jobbigt att tvätta bort sen...
Hursomhelst så duschade jag bara i morse, och gick sen upp, åt frukost och sen drog ja till bussen.

Sen hann jag bara komma dit så fick ja gå o sätta mig i Midgård, och skriva Matte- Nationella (b-delen).. Och det gick väll ändå hyffsat bra tycker jag?.. fast man vågar ju inte hoppas på allt för mkt. 
Sen slutade jag 25över10... min buss gick halv elva, o ja va så trött att ja inte orka springa in till stan så ja lät bli och gick och sola med mina fina vänner ist.
Sååå.. Nu är ja riktigt brun... NOT
Hatar att ja aldrig får nån färg alls på sommarn, eller ja röd brukar ja ju kunna bli.. och det blir inte bättre av att Malin är neger bara för att hon vart utomlands :(

Gick hursomhaver o åt på subway efter solningen, det va svinagott som vanligt..
Och efter det drog vi runt i stan o hör o häpna så var jag typ synsk.
När ja gick in på CK sa ja "det känns som om ja kommer träffa nån nära gammal kompis, typ niklas" Jo vemfan tror ni ja träffa i CK, JO NIKLAS ERHOLTZ, fyfan killen är bäst i världen, bortsett från Jonas då (L)

Sen fick jag också en röd ros idag, eller rättare sagt så fick Jag, Lydia, Malin och Julia en röd ros var, och det är en hemlis varför, ellerhur tjejer ?! Thihihihi

Susse är btw sjuk, och ja sakna hon så jävla mkt, hoppas du blir frisk snart gumman, vi saknar dig ju !

Ikväll äre träning, imorrn tävling och Fredagkväll/natt tillbringar jag hos Kajsa med mina underbara mates.
Nu ska jag ringa Jonas och berätta om min fina dröm om honom.

Omg, BILDCHOCK


Ne nu vart det jobbigt att lägga in fler, så Hejdå !


Kommentarer
Postat av: ly

niklas kompis var ju en riktig snygging :$

btw min sockerkakstorn var rent jävligt stiligt.

2009-05-20 @ 15:35:17
Postat av: cross<3<3<3

haha du la ut den ;)

2009-05-20 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0