Tävling

Tävlingen gick väll bra ändå... var meningen att ja skull va med i 80 på båda, och ja började med Matisse. Gick HUR fint som helst klockrent över varje hinder lixom. inget slarv från någons sida, men ack så ska man ju HOPPA FEL HINDER ist... jävla pucko alltså.. gillas inte mke alls.
Slutade med att ja efteranmälde mig till 90 också.. Sen var det grå's tur att gå in på barnan, gick väll inte rikigt superbra, men jag är ändå nöjd, med tanke på att det inte blev mkt till framridning + att jag var himla sur efter det som hände med
Matisse. Men vi kom oss nästan runt iaf, kom oss runt ända till solfjädern, och nu tänker alla "whooooot" aa.. orkar lixom inte förklara, men ni hästfolk fattar va ja mena iaf... Ne men sen var det bara att byta av till nästa häst, och det känndes som om ja aldrig skulle få starta, var ju nästan först ut i 90 så det blev lite brådis, sen så var det ju en annan som var med innan mig så ja stressa lite i onödan. Sen 90 med Matisse gick riktigt bra, vi noll nolla... första omhoppningen jag någonsin kommit till.. och jag tyckte jag gjorde värsta svängarna, men det går ju nästan inte att jämnföra sig med Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0