Sova tidigt

Hejhoppgummisnopp.

Dagen har rullat på i full fart, kanske mindre bra men det är ju en annnan femma.
Steg upp efter sju imorse, fick väldigt brådis efterssom ja tänkt stiga upp halv. Hade opackat gympan och var som helt lost. Trots alla om och men så hann jag i tid till bussen, mötte Emeli halvvägs ungefär sen klev vi på bussen. Kände mig ovanligt pigg idag igen, men jag börjar tro att ja inbillar mig bara att ja är pigg?.
Gympan imorse då?! Fotboll, gick väll sisådär, spela iaf med en massa trevligt folk. Riktigt jobbigt vare också, så det blev en härlig dusch efter den.

Dan fortsatte, Engelskan, vi fick testa på att göra Nationella åså, gick väll inte sådär superdupermegabra, men vi räkna ihop sen o ja gick lite drygt godkänt så : )
Matten den spårade ur uta helvette kan man väll påstå, blev en jäkla massa tjafs mellan micke (lärarn) o några i  klassen, ja kände som att jag inte orkade säga nått, vilket jag tror är lika bra, efterssom ja ändå inte skulle få ut annat än mer tjafs av de.

Sen ÄNERLIGEN vare lunch, var nå fisk o potätern, vilket ja brukar tycka är himlarns gott, men fisken smakade blähä, och trots det så åt ja upp allt :)

Efter lunch vare bara hygienen kvar. Och vi redovisade om nån lillsak, och det gick bra. Efter det fick vi sluta 1 halv två nångång. Efter det gick jag Julia och Lydia till stan o fikade på Coffee in kanske?, om det är det som är på CK så, därifrån såg vi alla er som gick utanför, blandannat såg jag DIG BÄVER. Jag var tillochmed (hör o häpna) Nyttig och köpte mig en fullkornsmacka istället för godsaker, och den ynka mackan kostade mig 45 hela kronor.

På tal om pengar köpte jag den här idag, vad tycks?



Åkte sen till byske, för att träffa Joel.
Daniel var på bussen och vi prata på och kasta plastkulor? hihihi sen va han tråkig och följde mig inte till byskeskolan, tråkmåns osv.
När ja kom till byske satt jag mig ner med Ann-Marie och Frida, vi satt där o prata ett tag, sen skulle jag ge mig ut o leta Joel, men han fanns som ingenstans :(
SÅ, jag ringde. Och den skitongen var hemma, och jag som så gärna ville träffa'n, åhh.. hoppas det blir nån annan dag.
Fick mig iaf en riktigt trevlig pratstund med
Elisa och Frida. Och Elisa var förövrigt riktigt söt som filosoferade sig bort.
Nej mkt skratt och prat blev det, tills det var dags att åka hem med A-M.

Närja kom hem ringde jag Niklas (Hansson) han ja jobba åt och sa att ja inte kunde följa på mässan imorgon, efterssom jag har så himla mkt annat jag
måste göra.
Kom nyss hem ifrån stallet nu. Var ute med G en svängom, och tänka sig att vi hoppade över en liten snöhög.
Jag var lite oklok bara, jag gjorde värsta omhoppningssvängen med honom, utan att tänka på att ja inte hade nån sadel, så det blev lite obalans, menmen ingen såg så ingen behöver veta.

Nu mina kära vänner ska Jenny själv sova, Senast åtta har jag lovat mig själv. Har kommit på mig själv nu att jag MÅSTE börja sova mer på nätterna. Jag vet ju egentligen att ja måste göra't men det blir ändå inte av. Man kan inte ha tid för allt, så derför ska jag ligga i sängen klockan åtta, förhoppningsvis somna då och sova ända tills halv sju = sova 10,5 h
vanligtvis sover jag mellan 5 och 6 h /natt,,, och härom natten kunde jag ju inte sova, så då blev det bara tre.
Så nu ska tänderna borstas och sängen, Here I come !

Dagens fråga :
Kan man studsa med en dräkt gjord av studsbollar?
Tack macke för tips om fråga

Kommentarer
Postat av: ellan

haha skulle typ vara nice att bli filosof xD

Det var iaf riktigt trevligt att träffa dig idag! :D



Hoppas du får en riktigt lång natss sömn :)

2009-05-05 @ 21:00:43
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: ellan

haha skulle typ vara nice att bli filosof xD

Det var iaf riktigt trevligt att träffa dig idag! :D



Hoppas du får en riktigt lång natss sömn :)

2009-05-05 @ 21:00:49
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0