Sommaren är här

Ostviksträsket har börjat smälta fram


Steg upp halv sju imorse och släppte ut hästarna och gör hela stallet år både mig och Sara, det gick ganska fort och bra, så jag hann fara ut och skritta Grå en sväng, jag gick till Farmor o Farfar och Farfar kom ut och vi satt o prata på gräset, medans grå betade runtom mig.

For hem för att fara och hämta Jonas i stan sen när vi kom dit var han inte där, sen svor ja lite diskret för mig själv för det sista ja sa imorse när ja ringde o väckte han var att "somna nu inte som, då kommer du missa bussen".. Han missa bussen, men faktiskt inte för att han sov, utan för att han mådde illa. Och efter ca 40 samtal så svara han ju äntligen.
och nu ska vi iväg och hämta han i stan för andra gången.

Just för tillfället ligger jag ute i solen och får färg (förhoppningsvis). Har tillochmed legat ute i bikini idag, så varmt har det vart! Redan Andra Maj ligger man ute och solar på gräsmattan.
Jag och Miss A gjorde det, och vi a ute och busade med, hon fick springa "halvlös" och det tyckte hon var helkul.

Nej nu ska ja göra mig klar för att åka, Ikväll får jag äntligen vara med Jonas, jag saknar han så jävulskt mkt nu. Känns som om det var år och dagar sen sist.
Vi ska kanske vara fylleskjuss åt Nils o Micaela ikv, dom ska till fällfors o dricka?!.. Så vi tar deras vovve och bil och hämtar dom ikväll, om det går bra för Jonas dvs.

Nej nu ska jag ut i det soliga vädret, Se yaa nigaaah !

Kommentarer
Postat av: Micaela.

Ni var så himla snälla som kom och hämta oss, jag vet inte hur länge till jag hade klarat av att umgås med fyllefolket!:p När man inte dricker själv så är det ingen hit direkt:p

2009-05-03 @ 15:46:42
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0