kaross körkort och reg nr

Sorry att jag aldrig skriver längre, hade faktiskt börjat på ett inlägg i fredags, men det blev inte av, efterssom jag på nått vis råkade somna vid datorn. Min nacke var lite ond när jag vaknade, men jag överlevde ju, det är ju huvudsaken.

SEN vill jag skryta litegranna efterssom att HÖR OCH HÄPNA, jag KÖRDE BIL i onsdags, gick typ ändå bra tycker jag, men det är ju bara tredje gången så man kan väll inte kräva såå mkt va?
Nee men nån gång måste ju även jag börja köra, så jag också en vacker dag skaffar mig ett körkort.

I tisdags var alla HR ettor till Burträsk.. Ostens hus, en svinstia och en kossamu ladugård. Var halvhemskt att vara hos grisarna, kännde att jag nästan var påväg att kräkas där inne. Inte roligt vill jag påstå. När jag vart där inne böra jag tänka på nått klipp Micalea hade länkat, hur dåligt slaktdjuren har det, och nee.. int en härlig känsla alls. Kossamuerna däremot var typ gulliga, tycker det var råballt att som som skötta sig själva, när det gällde mjölkning o sånt. himla kul att se sånt med "nyare teknik" o gus vad jag lät gammal dära.

Torsdagen var en jobbig dag vill jag påstå. var tvungen att skynda mig till stallet för att hinna åka in till kåge o städa, INTE det roligaste jag gjort i mitt liv..

Igår däremot så började festligheterna. Min Far fyller 50 nästa helg, så redan nu har vi hunnit börja fira honom.
Så igår var en massa folk här och  ERsmak var här, ridhuset dvs... Var en himla rolig kväll faktiskt. Sen fick jag se jonas bil också, och en var typ söt huihhihi.. mijaoou...
Nej men jag var som mest glad över att jag fick träffa Jonas, efterssom ja nästan inte träffat han på jättelänge :(

Bortsett från BF så var kvällen helt lyckad måste jag nästan säga, fick höra många fina visor av min härliga bror.

Senn vill jag berätta nått roligt. Låg och prata med Jonas inatt jue, sen höll vi ju på  att prata om nått, sen äger grabben typ" Jag måste kolla om Karossen och körkortet har samma reg nr"  du är riktigt gullig ibland älskling.

Idag, steg vi upp.. hmm ja när vare?... ja vi duscha iaf och klev ut i solen och låg där nästan till tre, eller ? ne justja, jag somna ju på soffan också, i Jonas Famn, myspys, loveit.

Kärlekssjukan har som smittat ner mig rejält, i Torsdags firade vi 5 månader, eller firade? blev väll som igår vi fira.. men det spelar ingen roll.
Tiden går fort som attans, snart fyller jag kanske 50, precis som pappa?.. det är inte så långt kvar ändå, om man tänker efter.

Attans, där fick jag hicka också, pausade här mitt i inlägget och åt middag. Oxfilén och potatis/grönsaksgratängen satte sig bra i magen. hihi nu sjunger dom därinne också. "i äro små humlor vi "

Kännde att detta vart ett oerhört långt inlägg, spårade som nästan halverst ut, men jag måste ju få skriva av mig ibland också, får passa på nu när jag har tid.
Solen skiner fortfarande, och klockan är halv åtta när jag skriver detta, sitter i linne och kjol utomhus, barfota på en stol ute i gräset, är så soligt att jag inte ens ser skärmen så kan ju passa på att be om ursäkt för stavfelen som kommmer att träda fram.

Sen till allas intresse så hade jag faktiskt mascara igår, kännde nästan inte igen mig själv. Okej det var ointressant, nått mer jag kan berätta... hmmm...***Nepp, det verkar då inte som så,

Nu skajag göra annat bus, min pajk är o festar ikv, med typ alla han gick med i högstadiet... Han har säkert skitkul och dansar för fulla muggar med hans kompisar...

Nej nu ska jag ta för mig av den sista lilla solgnuttan för dagen.

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt & bada idag ;)

2009-05-31 @ 21:30:16
URL: http://hannaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Micaela.

Man blev nästan bländad av eran kärlek i helgen:) Ni var så söta:) Jag försökte ta ett ett smyg kort på er när ni myste som bildbevis men Jonas rörde sig alltid just när jag skulle ta så det gick inte:p

2009-06-01 @ 10:52:30
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0