Jonas älskar snickers

Goderafton. Skriver lite sent nu, det hjar lixom inte blivit av under dagen.
Sitter nu hemma hos Älskling i Norsjö och vi kom nyss hem, hans gulliga far hämta oss i Ostviken.
Inatt var vi o hämta Nils och Micaela i Fällfors, så det blev ganska sent innan vi fick sova, så vi sovde ända till ett idag.
När vi steg upp så började vi direkt med att baka, SNICKERS och min spec "Nutella kakor"
Allt gick bra och älskling var himla duktig så hans snickers blev himla fina :D... Motför mina, hahah man skulle nästan kunna tro att det var han som gick hr, men frågan är om man skulle kunna tro att jag går Natur då också eller?!.. Många frågor utan svar.


Idag har vi också spelat fotboll Med LENNART, jag Ola Jonas o Nisse var ute o spela med han, så förhoppningsvis är han ganska trött nu.
Nu ska jag krypa in bredvid älskling i soffan och sluta vara så tråkig.

Kyss och Godbye

Kommentarer
Postat av: .........

vem tror du jag är?

2009-05-04 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0