in the purple rain

Japp det regnar idag, som fasiken dessutom. Som jag skrev igår så skulle jag lägga mig tidigt. blev tyvärr inte klockan åtta, efterssom jag gick och duscha strax före, sen bad jag pappa masera mig efterssom ja hade ont i ryggen, och troligtvis en sträckning i ryggen trodde han, en liten iaf. Inte skönt alls, men jag överlever.

Frågan är ju nu hur många timmars sömn jag fått inatt? Gissar att jag somnade runt nio tiden, men jag blev väckt av nån jävel som sjöng " ja må hon leva " Men det var lixom till fel person, för inteväll fyller man år flera gånger per år?
HAHA men det störde mig inte allt för mkt, efterssom jag somna om rätt snabbt ändå.
Ställde väckaren på kvart i sju, steg upp kvart/tjugo över. Så alltså från 21 till 07.15 hmm... 10 h o 15 min? är detta möjligt tro?..
De värsta är att jag typ inte känner mig pigg iaf, men ja hoppas då att det var bra ändå.

Nu sitter jag på skolan, har just kommit hit nästan, Vi skulle samlas i Midgård klockan nio, så jag har ju litetid kvar.
Efter midgård, skavi ut i regnet igen, och GÅ till skeria, vilket int gillas stort.
Sen på skeria skavi laga en massa gomat som vanligt.

Senare under dagen så ska ja gå på stan med Mamma och Sara, i ska bla köpa gardiner tillmitt rum, och till saras kök, hoppas vi hittar nå fint. Sen slog det mig också att ja skulle ha haft en ny regnjacka, eller ny? ja har typ ingen alls?

Dagens hemlis är att någon har på sig lågkalsonger under idag, men ja säger inte vem hihihi..

hoppas du blir frisk snart älskling, pusss på dig


Jag tror att bebis kommer fram imorgon, och att det blir en pojke.
 I vilket fall så spelar det ingen roll. Men gissa kan man ju alltid göra. Kan ni förstå,
SNART BLIR JAG MOSTER
:)

Kommentarer
Postat av: Malin

kan de vara jenny som har långkalsonger idag? :$

2009-05-06 @ 15:31:48
Postat av: cross<3<3<3

klockan 9 sent??? :O :O =D

2009-05-06 @ 18:53:11
Postat av: .........

kanske äre jenny som har dom rutiga idag kan jag tro =)

2009-05-06 @ 18:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0