hemma från skolan

Japp. Idag har jag vart hemma. Mitt huvud var inte min vän imorse, och inte ryggen heller för den delen. Har fått en knyt typ låång uppe på skullran, kan inte spänna armen untan att få ont. Så jag stannade hemma idag.
Jag steg ju upp kvart över sju och duscha, sen gick ja o la mig i fotöljen. Sovde där tills ja vakna av att Sara ola och Thilda var hemma hos oss. Steg då upp och insåg att mamma bakat bullar.
Jag la mig ute och solade idag faktiskt. Solade med ataya i en timme drygt tror ja.. vet inte exakt efterssom ja somnade när ja låg så skönt i solstolen. Fick faktiskt konstigt nog lite färg. Fast inget som är värt att nämnas.

Drog till stallet runt tretiden. Var där till sex kanske. Och där hann jag köra hela stallet och rida strong och tömköra Grå.
Fick också besök av världens gulligaste tillkusin Elvira.

Nu har jag nyss gjort klart svenskan. Känns helskönt faktiskt. Så nu sitter jag här, fortfarande ute i solstolen, i skyggan däremot. Om ja sitter i solen ser jag inte nått på skärmen. Nog för att jag typ inte gör de nu heller, men lite mer iaf.





Nu ska jag göra som så att jag ska äta, blir en sånhär:










Grattis Daniel på födelsedagen... Bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0