Godmorgon Sunshine

Sitter här nu på svenskan, har just fixat repotaget om Erika klart. Trodde ja skulle redovisa, men det blir på måndag.
Jag är som klar med allt nu så ja kan lika gärna sitta här ett tag o bara tare lugnt.

Gårkvällen tillbringade jag Hos Sara Ola och Thilda, var där till nästan halv tio, och efter det gick jag ut o gick med Ataya.
Halv elva ungefär fick pappa fixa min rygg. Som ja sa i förra inlägget så hade jag en knut på högra skulldran. Och jag har typ aldrig haft så ont som när pappa skulle massera ut den igår. Men den är borta nu och ja ska försöka att slappna av mer, så ja slipper knutarna.

Ikväll bär det av mot byske, vet inte vilken tid. Men känns ändå som om ja borde hälsa på efterssom att det är återträff vi som gick ut nian -08.

Nu skaja dega med nått annat.

P u u s s S

♥Just nu sitter Susanne och skriver Nationella, håller tummarna för dig gumman ♥

Kommentarer
Postat av: Micaela

Åå vad roligt att dom har bestämt namn åt lillpluttan=) Thilda var fint tycker jag:)

2009-05-16 @ 01:00:53
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: MALIN

hejhej gumman, nu är jag hemma;)

eller jag kom hem igår men ,

2009-05-16 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0