Godmorgon Jonas

Hoj allihopen. Nu sitter jag hos min bejb  och tare bara lugnt. Den latmasken slutar egentligen om 5min. Men klockan två vaknade han, när ja kom hit alltså, så den tokpajken har sovit i 15h inatt. hmm... det är då inte jag som inte kommer kunna somna ikväll.

Idag började vi halv nio som vanligt, och vi börja med Brännboll.. vårt lag var kanske inte superbra. Men vi va bäst ändå.
Efter gympan tog vi en dusch och plockade på oss kläderna och drog iväg till skolan. Väl på skolan var vi tio minuter tidiga. Första tisdagen i hela gymnasiet vi kommit i tid, så grattis på oss.
Skulle egentligen göra min redovisning idag, MEN ICKET. Så jag har vart uppe hela jävla natten helt i onödan KUL. int mkt.
Matten gick också ganska bra va?..
Tror då de iaf..? Nationella på Måndag. Tagg till tusen? NE. Vill bara inte. Känner någe press när betyget hänger på det.. hemska tanke.

Nu till lunch fikade jag Julia och Lydia utomhus. Det var hemskarns mysigt faktiskt. Men domdär dumma fåglarna ville inte ha min bulle. Känns tragiskt att bli dissad av en skrattmås :(

Jonas Duschar nu, han har ju somsagt just stigit upp.. grattis älsk. Så nu duschar han för fulla muggar, och jag sitter här och nördar. Blir att fara till hans mor och far senare då.. och äta midda..undrar vad som står på menyn idag?
Hursomhaver drar jag en chansning på att han vill visa mig hans nuvarande bil. Mantan alltså... Känner bara att det kan dra åt det hållet.
Förresten har han typ skaffat en ny bil, men nee inget säger han till mig, så jag har ingen aning om vare är för nå. Oshyssta Jonas :(

Ne nu skaja lägga mig o glutta tv. puss på er allihopa

Härligt föresten att Malin, min pussgurka har det bra i Mallorca, VI SAKNAR DIG HUN.

puss också på Susse som är min fjortis och Lb som är min backup.

Kommentarer
Postat av: Susse

puss på min jenny fjortis också <3

2009-05-13 @ 07:08:49
Postat av: heheee

puss på min backupp<3

2009-05-15 @ 13:37:00
URL: http://lbtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0