Brist på Rubrik

Hej allihopa, alla gullegrisar.

Nu sitter jag här i min absoluta favoritfotölj här i vardagsrummet, Medans jag sitter här och bloggar lite så "ser" jag lejonkungen, ettan såklart, fan den bästa film som någonsin gjorts osv.
Nej tillbaka till allvaret. Igår hann jag inte riktigt skriva, men det var väll en vanlig måndag? Nationella provet i matte (a-delen) gick inte sådär bra som jag hoppats på att den skull göra, tyvärr.. gjorde en massaaaaa slarvfel och ja hatare !
Nått annat jag lixom fick trösta mig med var att svenska-redovisningen gick typ ovanligt bra, känns som så iaf..
Jag jämnförde spansk och svensk mat. Känndes som om ja satt där i 100 år men det tror jag inte.

När jag kom hem så ringde jag min bejb, och sen åt ja lite foood, och det blev spagetti o köttfärssås.
Efter den goda maten blev det att dra ner till stallet, gjorde det klart o drog till Ersmark en timma tidigare så jag skulle få hoppa Tissepisse, Matisse kanske jag ska skriva.
Det gick bra iaf..

Nu har ja nyss kommit hem från stallet, och ätit middag.
Nisse, Micaela och Lennart .

Nej nu skajag ta tag i saker o ting och ta frostkåge rundan med Lennart !

pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0