Vaxning på G

Nämen tjenahoj...

Ni får ursäkta förra inlägget, men som ni såg på rubriken var det tillägnat åt Lydia - ingen annan.
Skön dag idag. Jag har faktiskt sovit inatt, fler timmar än jag brukar, jag och jonas ska typ godnatt halv tolv och efter det somnde jag, men tyvärr har han inte sovit någonting alls inatt . :(
Stackars älskling.
Somtur är har han vart i skolan idag iaf - sen när han kom hem har han ätit och sovit.. förresten.. varför berätttar jag vad HAN har gjort? dethär är väll min blogg :O?

Jag sitter här med Malin.
Åkte hem från skolan klockan tre, åkte ner till stallet, for ut o red gråman, - dom var helt sär i huvet han gick typ upp längst upp i snödrivan :S?
CP.

Jag åkte hem till Mamma, och vi åt Mackaroner och Bacon till midda, sen ringde malin o sa att hon skulle komma om en halvtimma, och nu sitter vi här och gör ingenting - förutom att feta oss :D
Ikväll har vi glott litegranna på Youtube- som ni kanske såg?
Sen har vi åkt till Frostkåge för att köpa Chirre att tröstäta.
Vi har nämnligen VAXAT BENEN.
Eller ja jag har vaxat Benen - Malin vaxade benET.
Hon balla ur, som vanligt då? Såååå imorgon vet jag en liten flicka som kommer att klappa mig på benen och titta påmej med en kåt blick -
VEM KAN DETTA VARA?  <--- klick.

Nu har jag iaf bebislena ben :) och det gillas.

Nu ska jag vara lite social med Maaalsan också.
 Så puss på er så ser vi när vi hörs nästa gång.
   Har typ tappat suget att blogga =(.

 
Förövrigt så ville jag bara säga att jag älskar min storasyster - tyvärr syns hon inte på bilden. Men Jag älskar henne ändå.
Hon har alltid varit där för mig. Och då menar jag alltid.
Finns nog ingen jag hatat så mycket som Sara.
Men ändå finns det ingen som henne. Hon är den finaste systern man kan tänka sig.
Syster min. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Jag ska fixa din blogg så du får tillbaka blogglusten, det är inte hälsosamt att tappa den!;p

Seeeend me some photos woman!!;)

2009-03-12 @ 13:53:37
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: lylylyly

jag klappade dina legs :]

2009-03-12 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0