tidsfördriv..

Du heter: Jenny
Smeknamn: Mansikka, trollet ?!
Låt som du lyssnar på när du är ledsen:  skin - ras cricket
Beroende av: godis
Vad behöver du mest just nu: ett telefon samtal av nån som gör mig glad
Vad tror folk om dig? Att jag gillar att prata kanske?
Stämmer det? "näee"
Vad får du oftast komplimanger för? har aldrig fått en komplimang.. nee men javet int
Vad säger du för att imponera på någon? ingen aning faktiskt..
Hur imponerar man på dig? man är sig själv och står för den man är
Brukar du skratta för dig själv? aldrig hänt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ja, eller hur? ;) " av peeer
Var bor du? Ostvik
Trivs du där? gör jag väll
Äger du några converse? Inte de
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full?
Vad har du för mobiloperatör? halebop
Är du allergisk mot något? fjortisar
Har du haft sex idag: nix

Nästa mål i ditt liv? i mitt liv? vettefan..
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? hem
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "jag kommer och hämtar dig snart"
Antal timmar sömn inatt? för lite, som vanligt
Sov du ensam? inte alltid
Brukar du komma i tid? ja oftast,
När mår du bra? när jag är med någon jag tycker om och bara tar det lugnt.
När blev du fotad senast? hmm...i tisdags på matten kanske? SUSSE !
Hur känner du dig nu? trött o lite hängig
Vanligast färg på dina kläder? blå?! jeans?! inte vett ja
Vad tycker du om fötter? bryr mig inte
Vad saknar du? Guldnos
Hade du en bra kväll igår? njäää
Favoritdryck på morgonen? Pärondryck
Rakar du benen? aa, faktiskt
När brukar du oftast gå och lägga dig? allt emellan 11 och 3 :)
Är du blyg? JA
Sysslar du med någon idrott? jag har hästar :)
'Vill du hellre ha mail än brev? Det beror ifrån vem..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag tror på kärlek förevigt
Har du spytt offentligt? nä typ int..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Det får vi se den dagen
Är du nöjd med ditt liv? jaao
Är du bortskämd? måste nästan erkänna att ja e de.
Vad gör du imorgon? skola, sen träna inför tävlingen!
Vilken är den värsta känslan? att vara helt ensam
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ingen aning, jag slösar typ endå inte så mke pengar.
Vad längtar du till? Julafton
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Fruktis
Vad är det finaste du fått? Strong
En speciell dag du minns? Tionde Oktober
Hur gammal är du? 17 på söndag..
Tycker du om någon just nu? jaraaa
Om fem månader? har jag mke pengar
Du samlar på? minnen
Gröna eller röda äpplen? röda, helt klart
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Syster/Bror <3
Gillar du golf? kan jag väll inte påstå
Vilken tid gick du upp idag? bra fråga, 06;50 maybe?
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja!

Har du strumpor på dig nu? ja
Är det okej att gråta? självklart
När grät du senast? söndags
Vad skulle du göra om du vann en miljon? nått bra
Bär du glasögon eller linser? inget av dom :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nä, egentligen inte, men ibland.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? 12
Har du piercing? öronen
Vill du gifta dig? självklart
Vill du ha barn? japp
Solar du ofta? nej, jag blir lix aldrig brun ;)
Är du bra på att laga mat?
ingen har dött än så...
Är du flygrädd? nej, älskar höga höjder !
Hur vig är du? som en gravider kakelugn
Är du musikalisk? nenenene
Vad dricker du helst när du är törstig? har inte den här frågan redan ställts? aja pärondryck.
Vilken är din favoritglass? mjukglass på sommarn, med blåsvart laktris godis på.
Tror du på ett liv efter döden? njaaa,, eller typ kanske?
Tycker du om sushi? har aldrig testat
Vad äter du helst när du ser på film? chirre, dirre o carra
Bor dina föräldrar tillsammans? yes
Har du tandläkarskräck? nä, men jag ppåstår inte att ja gillare..
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls.
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Biter du på naglarna? nej
Röker du? nej
Hur ofta tränar/motionerar du? alla dagar i veckan typ?

Senaste låt du hörde? Skin - Ras Cricket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0