Två Månader

Hej hopp i lingon skogen.

" AHHA så jonas ringde upp henne o sa att det va han ;) bus barn :)
Igår steg jag upp redan klockan 7 på moronen efterssom att ja skulle måste göra stallet på morgonen, när jonas skulle komma just så pass tidigt som 10.
Jag släppte ut hästarna klockan sju, och var ti stallet tills halv nio. och under den tiden så hann ja släppa uta alla hästar, mocka, göra maten o tömköra Gråman.
Sen vare pang bom in i duschen för att göra mig klar.
Vi hämtade han i stan, och han hade träffat Ewe, men ingen av dom var säkra på att det var dom, så ingen av dom hälsa.
Sen skrev ewe sms "är jonas i stan
Vi åkte hemmåt iaf, och sen runt två tiden tror jag det var? tog vi en promenad ner till Hästarna. Jag pussade lite på dom och sen gick vi hem igen. Just när vi kom hem fick vi veta att vi skulle till Sara och Ola o fika :) så dit for vi, sen hem igen, jag hjälpte pappa att bära lite saker.
Vi åt även middag där.


Sen åkte vi också hem till min älskade broder Nils och hans flickvän Micaela.
vi såg Melodifestivalen där, sen åkte vi hem och stackars jonas som fick lov att ha mig i knäet hem :) <3
Vi gick o la oss när vi kom hem, för både jag och Jonas var himla trötta.
vi somna vid tre tiden ändå? vi låg och prata om allt möjligt. Det är himla sjukt. Vi skulle kunna prata 24 timmar om dygnet.
Imorse väckte min älkling mig med en puss på kinden :) och vi steg upp halv tolv, och fika.
Sen passade vi på att ta oss ett bad i bubbeln, som vi hade tänkt att göra igårkväll men det blev inte så =(
Råmysigt att bada : )  Sen runt tre tiden åkte han hem =(
 Så firade vi våran två månaders dag.
Jag älskar dig Per Jonas Albin Nilsson.

Ikväll har jag även tränat, och det gick rikigt bra ändå?`
Annars har jag tillbringat resten av kvällen right here. Med Datorn, för ni som ville veta skriver jag detta inlägg för andra gången nu, det försvann nämnligen sist =( JUST DET JA.

MALÅÅ FYFAAAAAAAAAAAAN NU TAGGAR VI TJEJER,
Vi åker dit imorgon, kommer hem onsdag kväll.
Flickor. Vill bara säga att jag älskar er allihopa, jag saknar er.
Men imorrn då jävlar,
ni andra får sitta
hemma imorrn och tråka, medans jag är i Malå och har kul med tjejerna, så ni kan ju slå en pling om ni känner för det..
Men nu tackar jag för mig och avslutar med lite bilder..
    =)

Kommentarer
Postat av: hej

grattis i efterskott!;D<3

2009-03-03 @ 21:41:20
URL: http://lbtheone.blogg.se/
Postat av: Ellan

Grattis i efterskott!! :D

2009-03-04 @ 19:41:43
Postat av: Micaela Enberg

Ja men jag kan göra den åt dig:) Lugna bullar!;p

Skicka bara nå bilder till mig så ordnar jag det, kan komma på nå bra.

Adda mig på msn och skicka där. [email protected]



Grattis till era 2 månader;)

2009-03-06 @ 12:25:49
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: lb

du är söt jenny:$

2009-03-08 @ 18:03:55
URL: http://lbtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0