Toy story 2 - When she loved me

Godmorgon..

Sitter här på datan och får ingenting gjort..
Tog ut sovmorgonen idag till max, fick nämnligen sova till 8 ist för halv sju.
Ganska skönt.. : )
Kunde inte somna igår heller, tack vare en viss jonas.

Somnade nog vid två tiden tror jag, sen har jag vaknat flera gånger inatt också . :(
HUVVA..

Igår var jag nästan på gränsen till hurtig, var ute o gick med Ataya i kanske 40 min, bättre än ingenting iaf.
Och igårkväll baka jag negerbollar, MUMS säger ja bara !
På söndag blire att kalasa litegranna, jag fyller ju 17 hihi.
Endå inget speciellt o fylla 17, men nästa år, då jävlar ; ) hihi.. synd för jonas som går in i lumpen i Januari, missar nästan hela mitt år jag är 18 ;)
 hjärtebiil :)?
Nemen allvarligt, körkort? ja måste fasen börja köra snart, men ja är verkligen urusel på att köra, så derför tycker jag inte att det är kul alls.. men jag vet ju att det är himla bra att ha iaf !
Sååå.. jag har bara ett år kvar att träna, eller ja.. längre om javill, men ett körkort behövs.

Nefaaan nu orkar ja inte sitta här, jag håller typ på attt frysa ihjäl också.. =(

dålig dag idag, så please don't mess with me.

Slå en pling ist och gö mig glad : )

Krya på dig Marielle, tänker pådig varje dag gumman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0