Tokigt glad Jenny är.

Fick just veta att det är klart nu, vad Marielle har blivit sådär sjuk av.
Det är en enorm allergi av nå slag som hon har fått av försämrat immunförsvar, hon tål tex inte bröd, frukt eller liknande som hon dagligen äter, och derför har hon blivit jätte allergisk, herregud så dålig jag är på att förklara, men jag vill verkligen inte att nån ska tro att detär bara för att hon "inte orkar "
För det är det verkligen inte, den som tror nått annat kan ju dra åt helvette.
Hon tål inte heller järn och strålning med mobilen, så det är också en sak som gjort henne värre.
Tack och lov så hittade hon en Homopat, som gjorde en massa tester och hon tog reda på vad det var som hade gjort Marielle sjuk, och det skrev jag ju lite varför ovanför här.

Så nu hoppar jag i princip upp och ner av lycka, äntligen är det någon som kan hjälpa.
Så nu Marielle, tar du och coolar ner så börjar du om på nytt i höst.


nu ska jag lägga mig ner o sova i 20 min, har nämnligen en gräslig huvudverk..
godnatt.. pusspuss

49 dagar kvar !

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

vad bra att hon vet vad det är:D

2009-03-16 @ 23:34:25
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0