Tisdag och motionsdag !

Hej allihopa, min Tisdag har varit väldigt bra!.. men jobbig !

Började dagen med en macka i magen, en stooooor en som jag värmde i mickron så det blrev som en varm macka !..
Gick till bussen o när ja kom till stan så gick jag till Nordanå.
Vi hade gymnastik, alltså typ gå på händer, klättra jula osv?aja, jag tror ni fattar, ganska jobbig gympa motför vad vi brukar ha, vi duscha, sen tillbaka till skolan, Engelskan gick bra, minns inte va vi gjorde,,, men det gick bra tror ja, Matten däremot blev det inget gjort alls, jag var lixom inte på humör alls.
Så  ist så skrattade jag och Susse bort hela lektionen, vilket jag inte hade någe emot.


Sen vare lunch, nån slags konstig en? det stod kebab nånting på matsedeln, men ja? det känndes som om dom blandat gummi med fejkkebab ungefär. blä.

Sen vare bara hotellen o livsmedelshygienen kvar !.
Hotellen var lika kul som alltid, vi fick spela lite teater där två skulle vara  kunder o två stå i receptionen, och kunderna skulle klaga över nått och dom i receptionen försöka hjälpa kunden på bästa sätt... Jag och malin var iaf ett team..

Sen var ju våran hjälte Marcus också med i en av grupperna, HAHAHAHA det är tur man har han som livar upp stämmningen lite? har typ aldrig skrattat så jävla mkt på länge.

Livsmedelshygienen gick ocksåå förvånandsvärt bra !
nu har vi haft tre veckor ledigt ifrån Pirjo, och nu känns det nästan som om hon börjat gilla oss igen !
hihiihi jag och Susanne fick tillbaka proven, VG- :D
är superglad ! :D
Sen så skulle vi gå till datan o jobba med nått, och då brast Pirjo ut att jag hade en jättefin jacka.
Jag blev helt ställt över att hon sagt nått snällt åt mig, OCH HON LOG..
hihiii...
slutade och jag gick på stan ett tag, sen när ja kom hem had jag lite ont i fötterna, efterssom att jag gått i högklackat hela dagen.

När ja kom hem var det ju ingen hemma, Mamma och Pappa var i Lycksele och gjorde nå^^
Jag pratade med Ann-Marie, och vi for ut och sprang 9 km, nästan en mil !
Kändes verkligen härligt ! Och det är härligt att vara ute med henne, det finns alltid något att prata om.
Kom iaf hem 20 i sju, så direkt ner till stallet, gjorde klart allt på en halvtimme nästan, sen tog jag in Strong, för att göra kvällsmedicinen.. eller va man nu ska säga, tvättade upp hans ben noga med tvål och vatten, smorde benen och stretchade honom, och borstade lite på det, så en timmes omvårdnad fick han iaf,
Jonas ringe också, ganska förvånad att han ringde halv nio, efterssom att han brukar sluta halv tio..
Men ja prata med han ett tag, tills jag for hem, och när ja kom hem åkte jag till Sara och Ola för att äta middag, det blev nån kyckling pyttipanna? hhihii nee javet inte vare va..

Sen hem direkt och var ute och gick med Ataya i en timme, fast det var inte meningen att gå så länge, men ja had tappat min vante, sen gick ja tillbaka hela vägen, och det visade sig att den var på samma ställe som ja stod när ja insåg att den var borta, så jag gick själv med Ataya i mörkret i onödan och skrämde upp mig själv..
 satt väll vid datorn ett tag, pratade bland annat med PER, som jag nästan aldrig gör : )
Sen ringde Jonas igen, och ja prata med han till ett kankse? sen blev vi så trötta att vi sa Godnatt ..

Kommentarer
Postat av: gissa vem?

Tisdagen måste varit bästa dagen :D

2009-03-25 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0