Sportlovet

Jaa vad ska man säga? Det kunde väll egentligen inte blir bättre än såhär?

Jag började ju som sagt lovet i Malå, stannade där i tre dagar, sedan på Torsdagen (igår) var jag och tävlade i Ersmark.
Hoppning vare, och nej det gick väll inte bra egentligen. Men Jag känner mig ändå nöjd. Och det är väll huvudsaken?

Idag? Jag vaknade halv sju imorse.
Jag hade somnat ifrån mobilen när jag sms:ade med Jonas igårnatt och när jag vaknade hade jag fått ett himla fint sms :]
Såklart - av Jonas.
han ringde imorse när han sluta ( han hade nämnligen Jobbat natt) klockan sju, och vi bestämde att han skulle komma hit över dagen bara, :)
Så Idag har jag tillbringat ett par timmar med Darling, tyvärr har vi måsta vara inne i mitt rum mestadels av dagen - efterssom att vi håller på att "byta golv " uppe.
Sen åkte han hem och jag åkte ner till stallet för att göra dagens goda gärning - motionera Matisse åt Sara.
Det gick väll inte lite bra som jag hoppats ppå, men även hästar har sina dåliga dagar.?!

Nu sitter jag här - längtar efter Jonas och funderar på om jag ska göra en tidig kväll?
Jag har nämnligen Kurs imorgon - Anna Baker (L)
Efter den så hämtar jag upp Matilda i Kåge och hon följer mig hem, sen på Kvällen är vi barnvakt åt världens sötaste ungar nämnligen Hilda och Hampus !

Matilda Sover här imorgon och vi ser väll om jag och hon orkar skriva ett inlägg imorgon.
Justfasen - Jag skulle ha kikat ut vilka bilder jag skulle ha haft på bloggen.

Micaela är nämnligen så snäll att hon ska hjälpa mig att göra en design på min blogg !
Wiiieee.. :D

Godnatt alla barnrumpor.

Jonas, Jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: lyyyyyyyyy

den där jonas ;)

2009-03-07 @ 18:10:40
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Kärleksunge:)



Det är så mysit med kärlekspirr, hihi.



Jo leta fram nå pics som du vill ha så börjar jag med den i veckan. Vet du vad du vill ha för färg på den?=)

2009-03-09 @ 10:53:01
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0