Onsdag = Bakardag.

sen lagga datorn så ingen mer bild gick att ladda upp :(


Japp min rubrik är precis vad jag gjort hela dagen.

Steg upp halv 11 och duschade. Sen åkte jag, Sara och Mamma till kåge o handlade kvart i tolv, efterssom att jag skulle baka.
Handlingen gick på högst 10min, efterssom mamma skulle på nån kurs halv ett. så hem till Ostvik o börja !

Jag startade med att baka bullar, det blev inte så många, men 55 st tror jag det vart tillslut.
Under tiden jag gjorde bullarna har Sara städat, och när hon var klar med det så tittade hon på medans jag gjorde bullarna, när bullarna skulle gäsa så passa jag på att göra lite sirapspinnar, så jag höll igång med båda på samma gång.
Gick jättebra iaf, när bullarna var i ugenen så stökade jag bort bakbordet och allt jag dragit fram, sen blev ja lite uttråkad så jag tänkte, varför inte göra brownies också? JAPP så nu har jag brownies här i köket med.


Jag tycker att dagen flytit iväg väldigt fort faktiskt, men tiden går fort när man har roligt!
jag ääääääääälskar att baka,, så hiiiimla roligt !

Jag tog Ugnens oskuld idag med ; )
hihihihi gud så rolig ja är, och alla som läser det här läste nog "ungens" inte ugnens..
Båda två har vart igång hela dagen.

Sååå nu ska jag stöka in allt i frysen så det finns nått kvar till på Lördag och Söndag när jag ock Ola fyller år !.

Kommentarer
Postat av: Micaela.

Bakar Jenny!:) Nu måste jag komma och smaka på dina bullar, för dom blir alltid så himmelskt goda!!=)

2009-03-26 @ 11:24:48
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0