Marielle



Håll hoppet uppe gumman. Du kommer att bli frisk snart - det vet jag.
Det viktigaste är din hälsa, och att du mår bra, det är det absolut viktigaste.

För dom som inte vet vad detta handlar om kan jag ju berätta - så ingen börjar tro något annat.
Marielle är sjuk - hon har väldigt dåligt immunförsvar, eller nästan inget alls?
Och derför har hon varit sjuk i 1,5 år nu, utan att tillfriskna.
Hon går Naturprogrammet - vilket kanske inte är det ultimata programmet att gå när man är sjuk?
Jag vet att hon egentligen skulle klara av att gå allt det där igenom - alla tre år.


Men det är bäst att tillfriskna först.
Själv tycker jag skolarbete är pest och pina, och jag menar jag går hotell/restaurang? En Praktisk linje.
Natur är ju bara pluggpluggplugg, och det går inte riktigt ihop att göra allt dom gör- när man är sjuk.


Derför Marielle.
Så tycker jag att du ska hoppa av skolan nu, vila up dig rejält och starta om till hösten när du har tillfrisknat.
Jag är ingen läkare eller expert på något vis - och det tänker jag inte låtsas som om jag är heller.
Men jag kan iaf säga som Marielle's nära vän.
Det viktigaste är att du mår bra. Att du är frisk och går din egen väg.
" hur kan du vara så klok?"
Det kallas inte att vara klok gumman lilla, Det kallas att älska någon väldigt mycket.

Duvet att jag är här för dig i alla lägen gumman.
Jag älskar dig Marielle.

Kommentarer
Postat av: marielle

GUMMNA! Tack för att du finns här, och stöttar mig! du är guldvärd ;* Btw snyggaste bilden ;) hahah

2009-03-16 @ 14:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0