Måndag.

Hejhoppla, jag heter Jenny men ni kan kalla mig pank.
Jag har nämnligen köpt ett par jeans och plånboken blev en aning lättare ;)
Nemen 1200 kosta dom, hade tänkt att hitta ett par billligare, men det är inte mitt fel att alla jeans sitter så konstigt på mig, jag förstår inte vad det kan bero på? HIHIhIHI..
Nemen allvar, ja pröva en massa, men inga va bra, sen när ja gick in på Carlings så visste jag att jag skulle hitta nåra, men tyvärr brukar min scnåålhet säga stopp, men inte idag..
Jag har faktiskt, eller jag hade, ganska bra med pengar, men på lördag fyller ja ju år så då lär det nog komma in lite more :)

här har ni en bild på mina braller iaf, och jag kan inte påstå att dom sitter likadant på mig, menmen, så ser dom ut iaf !

Åh dagen har vart bra, men endå en dålig dag, vet inte varför, men jag är lixom inte på humör.. och jag gissar att det har nå med att göra att jag sover förlite..

Ikväll bär det av till Ersmark en sveeeng. Hoppning om jag inte har helt fel?
hihihi jag och mi hoppeponniie ska flyyyyga över alla hinder, och förhoppningsvis är han på bättre humör idag än igår ;)
 Till Helgen blire dressyrtävling och vem vet hure går..
JUSTFAN jag måste anmäla mig IKVÄLL.. wooops, Jenny med kollen?!



hihihi jaa jag tycker egentligen inte att ni behöver fråga.
men trots allt så vet ajg att ni undrar vad vi egentligen håller på med.
Jaa vi är väll helt enkelt bara som vi är.


Lydja.



Aja, förhoppningsvis kan ja åka till Jonas imorgon, efter skolan hade jag tänkt mig.
Stanna där till på Onsdag, för då är jag ledig :]
Menmen vi får se om det fixar sig med stallet o allt dedär, we will see tomorrow.

Jaja, Hejdå o tack för mig.
Vi kanske hörs imorrn vem vet?
Hade tänkt att ha högklackar så vemvet? jag kanske ramlar ihjäl och slår mig, aja ni märker väll.

pusssss och Adjö.

Kommentarer
Postat av: susse92 så klart <3

jätte fiina byxor gummsan =)

2009-03-24 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0