JonasJonasJonasJonasJonasJonasJonasJonas.


Jag sitter hemma i Jonas lägenhet just nu och lyssnar på musik, älsklingen gick iväg till statoil för att hämta ut biljetterna till malå?! Eller jaa nått sånt iaf..

Veckan har vart bäst, tycker jag..
Det har vafrt en såndär lugn och skön vecka där tillochmed Jag fått bara vara.
I Tisdags hade vi friluftsdag, det var hur roligt som helst. Vi började dagen med en liten sovmorgon till klockan halv tio,
och dagen strartades med ett friskis och svettispass.
Efter det hårda passet gick vi och duscha på Skeria, efterssom att vi insåg att det skulle ta ett tag om 200 pers skulle duscha i 4 duschar tp.. det  kännddes lite jobbigt att vänta,
men vi duscha allihopa på skeria och gjorde oss klara för att gå och köpa en subway på stan, jag och lydia åt EN HEL macka, japp vi är feta o vi gillare..
Efter maten samlades vi på balder för vi skule tävla mot antons klass, och två andra, det vare n tävling med en massa frågor, och vem tror ni vann? JO SÅKLART min älskade klass Hr1c <3
72/74 rätt, inte tokigt bäst vi va så vi vann en tårta som vi får bestämma hur den ska se ut o vad den ska innehålla.
MUMS.
SYYYYYYND för er som skolka, vi var sex av tretton i klassen som va med o kämpa, och synd för dom som var hemma, så får dom ingen tårta. skadeglädje : )

Efter skolan på tisdagen åkte jag till byske o hälsade på en av mina bästa vänner genom tiderna. JOEL.
Killen är ju fan den bästa som finns.?`

Onsdag har jag väll inte så mke att skriva om, jag va på skolan, eller ja jag åt frukost på skeria för att sen se baldershowen , och efter det sluta dagen 20 i12.
Åkte hem emd ettan ocg Bäver, sovde tills det var dax att åka till Ersmark.

Torsdag:
Skola, men efter den åkte jag hem och skyndade mej med stallet för att den åka till minbrorDaniel och Gustav.
Hämtade Gustav på skotern i drängs, och hemvägen ska vi inte ens nämna, hihihihi, bara att sånna som jag inte borde få köra skoter över huvudtaget.
I FuruÖgrundd, - KOLLA DANIEL, JAG STAVA RÄTT.
vi åkte ner till Piren och daniel körde jättesakta och jag skrek inte en anda gång, och vi alla tre på hans lilla lynx, utan hjälm, var väll inte det mest ofarliga?
hihi men ja överlevde.
Tack pojkar för en underbar kväll, jag har verkligen saknat er.

Fredag :
BOLIDEN. vi åkte dit för att servera med treorna. Det gick väldigt bra tycker jag, riktigt trevligt hihi..
ARVIDSJAUR. Japp.. Jonas kom o hämta mig i boliden, och sen åkte vi vidare mot arvidsjaur till hans mamma o pappa som bor i husvagnen där nu.
vi var där till 8? eller? hahaha jagvet inte iaf..
vi kopm hem och bara tog det lugnt, och nu idag har jonas lagat mat och spelat CS, och jag har ätit och stökat bort litegranna i hans kök, till och med bäddat sängen, vad är det ´med mig egentligen?
hihihi nawwiie..
Nej nu ska jag pussa på in pojkvän lite extra, Bussen går om en timme så..

PUSSS godbajj

Kommentarer
Postat av: ly

hahah den mackan satt bra :D

2009-03-21 @ 18:03:14
URL: http://inthepurplerain.blogg.se/
Postat av: ellan

Fina bilder! ;)

2009-03-23 @ 13:39:12
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0