FREDAG .. Jenny är sjuk?..

Hej hopp gummisnopp.

Just nu sitter jag hemma och vilar, känns som om jag håller på att bli sjuk.
Jag gick o la mig strax efter tolv igår om ja inte minns helt fel, och ändå fick jag mig inte upp ur sängen förän efter sju imorse, jag som hade tänkt stiga upp klockan sex.
Jag var väldigt trött iaf, Och kännde inte ens lite pepp inför skolan. Men trots allt så tog ja en dusch o gick till bussen, jag köpte frukost på skolan, sen hade jag svenska o Engelska, och ja drog från Engelskan tidigare så jag skulle få åka hem halv elva ist för klockan ett.

Mötte Daniel på bussen iaf. Rikigt trevligt vill jag inte påstå att devar. Han slog mig hela vägen hem, så Daniel, om du läser detta så hoppas ja du har dåligt samvete som faan :D
hihi nemen jag slog han också så det var ganska jämt, hoppsan, nee Daniel, nu höll jag på tt knaka nacken men NEJ ja gjorde de inte ! feeeeel proud for me : )

Ikväll ska han vara med sin älskade Elisa, för ni vet väll att dom fira två månader i Måndags :]? hihi awww pluttisnuttigull.
Jag vill också vara med MIN älskling, Saknar han så förbaskat mycket att jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Tyvärr är han i Malå över helgen o dricker sig full :) Nee nu va ja dum, förlåt älskling, duvet att jag bara skojar !
nemen det är ju skoterVM vafan ! Det är klart att han ska få vara där med sina kompisar helt klart !
 don't ask, hade bara lust att lägga ut mantan.

*


Imorgon firar vi tre månader, eller fira o fira ; ) På olika ställen bara.
Han är på SkoterVM och jag har tävling på SRK.

Jag älskar dig Jonas.

*



Tävlingen är jag inte ens lite peppad på måste jag tyvärr påstå.
Eller jaa,, det är typ för att jag inte kunnat träna nått.. Kan inte träna hemma heller efterssom att marken är stenhård och jag tar mig inte till Ersmark själv :(
HopppasHoppas att mamma kommer kunna skjussa ikv !
Nejmen allvarligt talat så blir det Lc:1 o Lb:1 imorrn att tävla.
Eller ja det är bara en träningstävling men ändå.
Men jag tror
att när jag väl sitter uppe på hästen med mina vita ridbyxor och svarta ridkavaj, kommer tjurskallen och tävlingsmänniskan tillbaka - det må vi då hoppas på iaf !





Nu ska jag nog lägga ifrån mig datorn ett tag, klockan är ju endå tolv, jag ska, eller ja MÅSTE läsa boken nu.
Och egentligen måste jag sova o ta en ibumutin också, men jag tycker inte om att svälja tabletter. blä säger ja bara.

pusspuss på vännerna !

Tack för kommentarerna, man blir lixom så glad när ni skriver ! Då inser man ju att det är faktisk någon som läser MIN blogg, vilket jag egentlgen inte förstår varför men jaa.. fortsätt såhär - U N D E R B A R I N G A R.

Två veckor kvar till Borga och Pussgurka !! <3



 

Innan
jag publicerar inlägget vill jag bara säga Grattis, Jonas pappa Leif fyller ju för fasiken år idag.
För övrigt är han typ världens gulligaste svärfar.


GRATTIS också till Min Festis Karolina Boman. som fyller sjutton idag. Grattis gumman !





Kommentarer
Postat av: ellan

Jag hörde att Danne varit våldsam i bussen mot dig så jag straffa han lite lagom för det ^^

Haha fast han hade ju klösmärken på handen från dig också, det är bra att du ger igen när han är stygg ;)



Grattis i efterskott till dig och Jonas på 3månadersdagen! :)

Och grattis igen på födelsedagen! :D

2009-03-29 @ 21:55:46
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0