JA må ja leva ja må ja leva, ja må ja leva uti hundrade år

Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!


Och när hon har levat
Och när hon har levat
Och när hon har levat uti hundrade år!
Ja, då ska hon skjutas.
Ja, då ska hon skjutas
Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!


Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits på en skottkärra fram
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas på en häst bakåfram!


Och när hon har hängits
Och när hon har hängits
Och när hon har hängits på en häst bakåfram
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas i en flaska champagne!


Och när hon har drunknat
Och när hon har drunknat
Och när hon har drunknat i en flaska champagne
Ja, då ska hon firas
Ja, då ska hon firas
Ja, då ska hon firas med jättelång låt!


Ja må hon leva!
Ja må hon leva!

Och Så Vidare

Tack Mamma och pappa för den fina sången imorse.
Det är inte varje dag man vaknar på det viset att nån kommer och sjunger.
Fick pengar av mamma och pappa. + en söt liten påsklilja att ha på rummet ;)

Av Farmor och Farfar har jag också fått pengar, + en höna fylld med godis :D
Mormor blev det också pengar av, fast det var lite speciellt av henne, det var nämnligen som såhär att när jag var liten, så ränkade jag alltid hennes pengar, hon hade en burk med en massa pengar, och nu har jag fått den burken med alla pengar. samanlagt 500kr ! hihihi blir att spara dom pengarna tills vidare ! Och resten av pengarna ska in på kortet!

Känns som om jag blivit hyfsat rik nu, har fått 2500 nu : ) så snart blire att slösa money !
nee allvar. Pengar ska sparas.
om ett år fyller jag 18 och förhoppningsvis blir det körkort och då behöver jag en bil också !
Sen i sommar ska jag tjäna en hel massa mer pengar, så snart är jag rich woman !
Börjar ha ett par tusen nu tills jag flyttar hemifrån nu ! Och ännu mer blire.

Nästa helg blir det nånting iallafall, blire inget i stan så blir det att åka till happaranda med Sara ola Nisse o Micaela !
Vad det än blir så kommer det att bli trevligt, det är en sak som är säker !
Om det blir IKEA så kommer jag börja köpa in tills dess att ja ska flytta hemifrån. eller tills jag och Jonas flyttar säger jag till och med, blir inte direkt än. Men vem vet?! när han kommer hem ifrån lumpen så kanske :D

Har nu 10000 att köpa för tills jag flyttar hemifrån. Och det får man ändå ganska mycket för?
+ att ja ska tjäna pengar i sommar. guuuuuuuuuuuuuuuuud ad jag längtar !
ANTON OCH ALEXANDER I SOMMAR ÄRE TRION IGEN !

Nu ska ja fortsätta fira, blir ingen jonas ikv, han tar sig inte hit...
Kommer typ inte få träffa han på hundra år osv.

Nee nu blev det dålig stämmning så jag säger Hejdå men innan jag säger hejdå så tänkte jag..
lätta på stämningen så nu skall jag berätta om en kul grej som jag tycker är kul iaf.

Idag fyller jag år.
för två dagar fyllde Leif, Jonas pappa år. alltså två dagar före mig.
Den 5 Juni fyller leif nr 2 år (alltså min far) och två dagar senare fyller Jonas år.
Sen sjunde juni så har mina föräldrar bröllopsdag och jag döptes även den dagen, alltså på Jonas födelsedag
Jonas har namnsdag på min födelsedag .
jag tycker det är lite busigt ändå att allt händer på våra födelsedgar !
hihi javet det blev en hel del invecklat nu förlåt, men jag försökte bara lätta upp stämningen litegranna !


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis=)

2009-03-29 @ 22:06:22
URL: http://friidanordstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna Brallan

Neej förlåt mansikka :( Grattis i efterskott !!

=D

2009-03-30 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0