Helgen

Ja somsagt så Fredagen var väll inte som jag tänkt mig, men som tur var kom Jonas hit igår och han förgyllde till stor del hela helgen .
Som jag lovade i förra inlägget så skrev jag ju att jag behövde ta det lugnt - och det är precis det jag gjort hela helgen.
Ryggen var inte mke snällare igår, men lite iaf,, hoppas på att dethär blir bättre snart, jag känner mig typ handikappad.
Min Far åkte iaf och hämtade Jonas i stan på Lördag morgon, dvs igår. Jag åkte till stallet på morgon klockan sju.
Jonas ville att jag skulle väcka honom då, så jag slog en pling åt han.
Han var tydligen redan vaken när ja ringde, han hade ställt väckaren.
Vi prata som på ett tag.. tills vi la på när ja skulle ut med Grå.
Jag tömkörde Gråman på gården, som jag insett att jag gör varje lördag typ ;)?
hihi jamen iaf så gick det riktigt bra, han har blivit supersnäll nu, han kan galoppera runt som en snäll liten häst.


När Jonas kom hit låg jag typ och sov, jag tänkte vila upp ryggen och hipps vipps vakna jag av att han kom hit,
Vi åt middag hos Sara och Ola, fast det var Jonas himself som gjorde maten. HAN SOM KAN. tack älskling.
Han stekte lite pyttipanna medans jag duka fram. Romatisk middag för två, jo PYTT. hihihi
Vi drog till Annmarie ett tag också, jag ville att hon skulle få träffa min underbaring
Vi satt hos henne och prata ett tag.
Och är det bara jag som tycker att FEEEEEEEEEEEL bidrag representerar Sverige. Fy och blä.

Hursomhelst så for vi hem nångång osv.
Inatt har jag vaknat ungefär 176 gånger av att Jonas snarka, men ja jag älskar han ändå.
Vi drog oss upp ganska sent, och Idag har vi JAJJEMEN SOLAT.
Vi satt i mitt fönster o sola ryggarna innan vi såg Lejonkungen.
Sen har vi såklart hunnit äta idag med, i vårat Nya Kök.

Jonas fick hämtning idag av sin Mammi o pappi, sen var också Julia och Albin med, och såklart alla gulliga små vovvar !
sweet säger ja bara !

Grattis Till Linda och Kenneth som fått en son i Torsdags, hihihihii så pluttinuttigull !
12Mars blev Jonas Morbror.
3Maj ska jag bli Moster :]

Nu ska jag sluta skriva, jag har ju iaf skrivit några rader?

Grattis Ewe och Emelie !

Vet inte varför, men jag gillar bilden?..



hihi nu är lydia här och busar :] puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0